Ordinarea lui Cristi

Buna tuturor!Imi pare rau ca nu am mai scris pe blog sau ca nu am mai postat fotografii in ultima vreme. Aparatul meu foto s-a stricat saptamana trecuta dar voi avea altul in curand. Ei bine avem vesti bune pentru voi toti, Cristi va avea ordinarea sa ca pastor saptamana viitoare. Mike Goodwin si Fratele Rocky Goodwin vin in Romania miercurea asta si impreuna cu tatal meu si alti pastori romani vor tine serviciul de ordinare Duminica viitoare la ora 2 la biserica baptista Speranta. Serviciul se va incheia cel mai probabil la ora 4 si va fi urmat de o receptie scurta. Suntem cu totii foarte incantati pentru Cristi si Irina si pentru lucrarea lor in viitor in Romania. Prietenul meu Claudiu Nitisor va filma intregul program si i-l voi posta pe blog impreuna cu alte fotografii saptamana viitoare.

Sper de asemenea sa am si niste fotografi de la programul nostru de afterschool candva la sfarsitul saptamanii acesteia. Pana atunci, tineti-ne pe noi toti si mai ales pe Cristi si Irina in rugaciunile voastre.

0 comments:

Trimiteți un comentariu