Ordinarea lui Cristi

Buna tuturor! Imi pare rau ca a durat asa de mult sa scriu postarea aceasta. Am ncercat sa incarc si niste secvente video de la ordinare dar am avut probleme si n-am reusit sa le fac sa mearga. Totusi am reusit sa pun site poze de la ordinare. Le gasiti mai jos. Eu zic ca ordinarea a mers foarte bine si Cristi si Irina sunt foarte fericiti. Cristi a fost un pic emotionati dar a raspuns la toate intrebarile fratelui Rocky si mai apoi pastorii care formau presbiteriatul s-au rugat si au pus mainile peste Cristi. Cristi spune ca acum se simte increzator si gata sa conduca lucrarea de aici din Ramnicul Valcea. Suntem foarte incantati de viitorul lucrarii de aici din Rm. Valcea.

In afara de asta,noi suntem bine si crestem in programul de meditatii si ajutor cu temele, engleza si slujba de Duminica dimineata. Pastrati-ne in rugaciunile voastre!

(voi incerca sa reincarc video sa vad daca merge.)

0 comments:

Trimiteți un comentariu