A fost ziua de nastere a cuiva?

Buna tuturor! Ieri Irina a implinit 22 de ani. Am avut o petrecere la apartamentul unde tinem si biserica Duminica si au venit in jur de 25-30 de oameni. Ne-am jucat cateva jocuri, am mancat prajitura, ne-am distrat ca la carte! Toata lumea s-a simtit bine si din nou vrem sa ii uram Irinei La multi Ani! Iata cateva poze de la petrecere....


Pe scurt toate merg bine. Duminica seara, (CODY)a tinut mesajul devotional pentru tineret. Pasajul a fost din Psalmul 139: 1-13 in care se vorbeste despre omniprezenta lui Dumnezeu. Devotiunea mea a fost despre cum noi ca oameni avem pacate ascunse si credem ca nimeni nu stie sau nu le vede, dar DUmnezeu le vede si le cunoaste pe toate. Astfel pacatele noastre nu sunt ascunse deloc. Iata niste poze de la intalnirile de tineret... voi posta mai multe saptamana viitoare impreuna cu video de la Ordinarea lui Cristi.


Cody, n-a putut sa ii ajute pe Irina si Cristi saptamana asta, dar Cristi m-a sunat si mi-a spus ca astazi la Engleza au fost 20 de copii la prima sesiune si 8-9 la a doua. De asemenea avem mai multi copii care vin la sesiunile de teme si curand vom ramane fara locuri in apartamentul nostru mic daca vom contiuna sa crestem astfel. Ne rugam ca Dumnezeu sa ne dea facilitati mai mari pe viitor.

Sper sa incep sa scriu mai multe pe blog despre cum merg lucrurile in general pe aici. Sper ca aceasta ii va ajuta pe cititorii nostri din SUA sa inteleaga un pic mai bine cum e viata pe aici. Daca aveti comentarii despre postari va rugam sa va simtiti liberi sa le postati in sectiunea de comentari, apasati doar pe cuvantul Comments de deasupra fiecarei postari. Ei bine, pastrati familia noastra, pe Cristi si Irina si lucrarea de aici in rugaciunile voastre!

0 comments:

Trimiteți un comentariu