Dumnezeu este vrednic de lauda!

Am fost mai ”zgârcit” cu scrisul în ultima perioada...dar revin cu forțe proaspete. Au fost câteva zile în care s-au întâmplat o serie de lucruri....Să o luăm pe rând. Frigul se pare că i-a cam ținut acasă pe cei mici. Nu pe toți, ce-i drept, dar o parte din ei probabil că nu au mai putut veni și din această cauză. Cei care au venit au trezit în mine admirație. Mă tot gândesc la harul pe care ni l-a făcut Dumnezeu de a lucra cu acești minunați copii. Ni s-au mai adăugat câțiva; sunt așa de dulci!!!! Au întrebări la care, ce-i drept, nu mă aștept. Sunt activi, preocupați de ceea ce le spunem și mereu puși pe ”șotii”.

Timpul trece așa de repede și odată cu el trec și eu. Am făcut 31 de ani...frumoasă vârstă!!! Dacă mă uit în urmă, aș vrea să fi putut face anumite lucruri mai devreme...dar asta e...învățăm în timp. Gata, nu mai vorbesc despre mine. Să trecem la lucruri mai importante. Luna aceasta vom avea o nouă temă surpriză, temă despre care vă vom împărtăși săptămâna viitoare. Vremea a început să se schimbe...asta e bine. Ne dorim ca și cei mici să se schimbe. Știm că acest lucru se poate întâmpla prin exemplul personal, de aceea vă provoc să vă rugați împreună cu noi ca Dumnezeu să modeleze acești copii în așa fel încât fiecare să reprezinte interesele Celui Preaînalt. Vă doresc o săptămână binecuvântată și mult har în slujire...

0 comments:

Trimiteți un comentariu