Frumuseațea de a trăi pentru Dumnezeu

Nicăieri nu poți găsi atâta mângâiere, niciunde nu poți găsi atâta împlnire așa cum o poți găsi în Dumnezeu. De ce oare? Pentru că de cele mai multe ori oamenii caută aceste lucruri în locuri greșite. Cei mai mulți, având o neprihănire de sine, consideră că au ajuns la un nivel al faptelor încât îl pot mulțumi pe Dumnezeu. O Doamne...ce repede uită oamenii că faptele lor sunt ca o haină mânjită în ochii lui Dumnezeu, și că acestea ascund cu ele istoria tristă a omului care se păcălește pe sine.
De ce am început în acest fel? Pentru că aceasta este imaginea celor mai mulți oameni de la Râmnicu Vâlcea. Spun că îl cunosc pe Cristos, însă dacă le-ar încăpea pe mână, după ce i-ar mustra pentru păcatul lor, L-ar răstigni din nou. Dumnezeul veacului acestuia i-a orbit pe oameni încât să nu poată vedea adevărul lui Dumnezeu. Sunt trist să văd oameni care nu sunt absolut deloc interesați de ceea ce spune Cuvântul lui Dumnezeu. Ceea ce primează sunt ei înșiși, părerile lor, mândria lor. Nu știu de ce este așa de greu ca oamenii să înțeleagă că au nevoie de Dumnezeu, însă ceea ce știu este că Dumnezeu nu se va face de râs niciodată cu privire la adevărul Său revelat. Am avut ocazia să particip la un botez nou-testamental și mi-a fost dat să predic din Scripturi. Imaginea aceea cu candidații îmbrăcați în haine albe m-a făcut încă odată să-l slăvesc pe Dumnezeu că ceea ce face El este frumos și că nimeni nu poate contesta acest lucru. Am lipsit Duminică de dimineață, dar m-am bucurat cu frații în Cristos de la Olănești. Toți erau tineri. Ce mărturie, ce impact, ce imagine. Duminică seara m-am întors la Vâlcea pentru a fi împreună cu adolescenții. Îi mulțumesc lui Dumnezeu pentru fiecare din ei. Mă rog să fie serioși în căutarea lui Dumnezeu. Nu este ușor să slujești, dar cred că satisfacțiile sunt pe măsură. Rugați-vă împreună cu noi pentru lucrarea de la Vâlcea. Doamne ajută! Doamne, dă izbândă!

0 comments:

Trimiteți un comentariu