La Multi Ani 2010!!!

Aşa bun a fost Dumnezeu cu noi că ne-a ajutat să trecem cu bine într-un nou an...un an care sunt convins că ne va rezerva multe surprize. A trecut vacanţa celor mici, prin urmare, anul acesta ne stă înainte provocarea de a-i cunoaşte mai bine, de a investi în vieţile lor tot mult din frumuseţea împărăţiei lui Dumnezeu; la acestea adăugând probabil şi alte lucruri noi. Nu ştiu cum va arăta 2010 economic, dar ştiu un lucru şi anume că Dumnezeu nu a fost niciodată în criză...El este acelaşi, şi nu se va schimba niciodată. Personal aştept să văd modul în care El va lucra în noi şi prin noi în acest an. Nu vreau să-mi fac multe planuri ca nu cumva să-mi pară rău că nu le-am putut îndeplini, însă îmi doresc ca anul acesta să fiu mai eficient, atât eu cât şi echipa cu care lucrez.
Desi nu am fost cu cei mici pe perioada vacanţei, am avut ocazia să fiu împreună cu congregaţia. Am căutat "să gustăm şi să vedem cât de bun este Domnul". Duminica trecută, după timpul petrecut cu adolescentii, am avut ocazia plăcută de a fi acasă la Karina (una dintre adolescentele care vin la întâlnirile noastre)unde am avut un timp plăcut. Ne-am spus parte din dorinţele pe care le avem pe 2010, după care am înfulecat din delicoasele bucate pregătite de doamne Cristina, mama Karinei. Domnul să binecuvinteze această familie şi să o facă să trăiască din toata inima pentru El. Aveţi mai jos câteva poze...

0 comments:

Trimiteți un comentariu