Primul botez Nou-Testamental!!!

Vă salut în numele Domnului Isus Cristos, Mântuitorul nostru, care prin jertfa Lui de la Golgota ne-a oferit Harul împăcării. Am trăit bucuria de a oficia primul botez de când m-a chemat Dumnezeu în slujirea de păstor. A fost o experiență unică. Am scris în postarea anterioară ceva despre eveniment, dar aș vrea să vă spun mai multe. Lavinia și Mădălin, au fost niște scumpi din toate punctele de vedere. Înaintea celor prezenți au mărturisit așa cum au știut (mi-a plăcut naturalețea lor) cum a lucrat Dumnezeu în viața lor. Puteai citi pe fețele lor că ceea ce s-a întâmplat în viețile lor este real, și că trăiesc într-adevăr cu Dumnezeu. Pentru ei bătălia abia a început. Vor veni încercări, pe lângă bucurii și realizări, dar mă rog Domnului să îi ajute să treacă biruitori prin ele. Mă bucură determinarea Laviniei, și preocuparea ei de a trăi pentru Dumnezeu. Domnul să-i dea dragoste pentru lucrurile sfinte, iar pe Mădă să îl ajute să crească în fiecare zi în asemănarea lui Cristos. Vă chem să vă rugați pentru Fane. Este un om cu o inimă extraordinară, care încă nu s-a hotărât să-l mărturisească public pe Cristos. Domnul să lucreze și în viața lui în așa fel încât prin tot ceea ce face să-i fie plăcut lui Cristos.

Timpul petrecut Duminică în biserica din Băile Olănești a fost o mângâiere atât pentru mine cât și pentru cei prezenți. Fratele păstor din biserica locală ne-a adus încurajare prin Cuvânt. Mă rog ca Dumnezeu să-l binecuvinteze. Dacă cu o duminică înainte de oficierea botezului, am uitat să dau paharele fraților la Cina Domnului, nici Duminică nu a ieșit totul ca pe roate. L-am scăpat pe Mădă în apă. De fapt apa fiind prea mică, am ținut cu tot dinadinsul să-l bag sub apă, așa că i-am dat drumul, după care l-am scos afară :) Evenimentul nu a avut urmări neplăcute...Mai jos puteți vedea câteva poze de la sărbătoarea de Duminică...

0 comments:

Trimiteți un comentariu