Noutăți din slujire

Dragii mei,

S-a cam lasat frigul peste Râmnicu Vâlcea, dar nu și peste sufletele noastre. A fost o săptămână bună pentru care îi mulțumesc lui Dumnezeu. Vă spuneam în postarea trecută că prin Harul lui Dumnezeu vrem să avem o serbare de Crăciun undeva în data de 11 decembrie. Țin să vă spun că micuții sunt foarte entuziasmați. Săptămâna care a trecut am început repetițiile și distribuirea rolurilor. Lucrurile decurg într-un mod tare frumos și nădăjduim ca la această serbare să fie prezenți atât părinții copiilor, cât și prietenii lor. Timpul în care suntem cu cei mici este o adevărată binecuvântare pentru mine și soția mea Irina, și cred că același lucru îl pot spune Cody și Mădă care ne ajută regulat. Sâmbătă am fost la pescuit. Ori de câte ori am ocazia să pescuiesc, pentru mine este o oportunitate în care pot reflecta la spusele Domnului Isus:"vă voi face pescari de oameni.” În fiecare săptămână slujesc cu gândul la ”prinderea peștilor.” Nu este ușor. Satisfacția va veni la vremea potrivită. Duminică ne-am întâlnit la părtășia de dimineată. Ne-am bucurat așa de mult pentru domnul Gigi și doamna Lenuța. Au venit cu dragă inimă să asculte Cuvântul Domnului și sunt convins că nu au plecat cu inima goală din prezența Domnului. De fapt domnul Gigi spunea că ori de câte ori vine la închinare, se întoarece acasă cu o atitudine diferită. Rugați-vă împreună cu mine pentru mântuirea acestei familii. Provocarea din dimineața de duminică a fost să fim prieteni cu Dumnezeu și nicidecum cu lumea. Seara la adolescenți am vorbit despre Ministrul de Finanțe din Etiopia care este în căutarea antidotului care-i poate da viață veșnică. Am înțeles împreună cu adolescenții că este important să-l primim pe Cristos prin credință și nu prin acțiuni de caritate sau fapte bune. Am avut un timp bun. Ceea ce va pot spune este că acest grup a început să se închege și cred că atâta timp cât vom rămâne în Cuvânt, Dumnezeu va face mari minuni. Până la următoarea postare, Dumnezeu să ne ajute să trăim frumos ca în timpul zilei.

0 comments:

Trimiteți un comentariu