Ce s-a mai intaplat in ultima perioada

Salutare tuturor,

A trecut ceva timp de când nu am mai scris. S-au întâmplat o serie de lucruri, prin urmare o să încerc să le prezint pe rând. Săptămâna trecută am ieșit cu copiii despre care am scris că au avut cele mai bune performanțe atât la învățătură, cât și la comportament. N-am simțit extraordinar de bine. Pe lângă faptul ne-am bucurat de pizza și prăjituri, am putut discuta și legat de ceea ce facem la club. Am avut ocazia să merg în vizită la prietenul meu Telu. Am avut un timp bun. Am împărtășit din Cuvânt și apoi ne-am rugat. Va chem să vă rugați împreună cu mine pentru el și familia lui, ca Dumnezeu să îi schimbe și să-i câștige pentru El. La club, au fost mai puțini copii, probabil că unii dintre ei sunt răciți. Ne pregătim pentru o serbare de Crăciun. Din ce am văzut copiii sunt foarte entuziasmați. Unii dintre ei au primit roluri, iar alții vor cânta împreună cu noi. Duminică am avut o părtășie minunată. Am vorbit despre cât de important este să demonstrez faptic că creștinismul pe care îl afișăm este practic și nu nominal. Mă rog Domnului ca să trezească în cei care au fost prezenți și nu îl cunosc pe Dumnezeu, dorința de a fi creștini autentici. Până aici Dumnezeu a fost cu noi și cred că El va duce la bun sfârșit această bună lucrare pe care a început-o în noi.

0 comments:

Trimiteți un comentariu