A venit iarna!

Buna tuturor! Astazi a fost frig dar in afara de asta totul a mers bine saptamana sta. Am avut in jur de 30-35 de copii la cursurile de Engleza joia, si in jur de 15-20 de copii in fiecare zii pentru programul de afterschool. Aseara am iesti cu grupul de tineri la o cafea si ne-am distrat de minune... iata cateva poze cu grupul nostru.



Astazi de dimineata am avut in jur de 14-15 oameni prezenti. Cristi m-a rugat sa spun eu mesajul astazi la bisrica. Am fost destul de emotionat pentru ca a fost prima data cand am facut asa ceva. Pasajul a fost din Iacov 3:1-12. Am vorbit depsre limbile noastre si cu cum le folosim pentru a arunca otrava asupra altora si apoi ne intoarcem sa binecuvantam pe altii si pe Dumnezeu. Am mai spus ca ar trebui sa ne tratam unii pe altii si sa vorbim cu dragoste si blandete, in loc de ura si cuvinte necuvincioase. Asta seara la intalnirea de tineret au lipsit cativa din cauza vremii urate si ploioase. Am fost doar 6 adolescenti dar nadajduim ca vor revenii saptamana viitoare. Martea viitoare dupamasa vrem sa mergem impreuna cu grupul la Filarmonica sa vedem unul din concertele de acolo.
Pastrati-ne in rugaciunile voastre!

0 comments:

Trimiteți un comentariu