Awana s-a sfarsit si scoala a inceput

Buna tuturor! Vinerea care a trecut am avut programul de inchieiere al clubului Awana. Am avut prezenti vreo 150 de persoane, copii si parintii care au venit sa ii vada. Puteti vedea clipurile video si fotografiile mai jos. Toate lucrurile au mers bine si am avut parte de raspunsuri pozitive din partea parintilor dupa program. Dupa incheierea programului copiilor, tatal meu, Chuck a avut un mesaj din evanghelie pentru toata lumea. A fost o oportunitate grozaava pentru noi de a impartasii evanghelia cu copiii si parintii lor in vara aceasta si abia asteptam anul viitor!

Pentru ca scoala a inceput am inceput din nou mediatiile si programul de ajutor cu temele. Martea vom avea doua sesiuni de teme de la 2- 4 si de la 4-6. Miercurea vom avea acelasi program pentru teme dar vom aveade la 6:30 - 7:30 cursuri de Engleza pentru adulti. Joia, nu vom avea ajutor cu temele, dar in schimb vorm avea cursuri gratuite de engleza de la 2:-3:30 pentru copiii cu varstele cuprinse intre 6-9 ani, iar de la 3:30 - 5 vom avea copii cu varstele cuprinse intre 10-14 ani. Vinerea avem din ou program de teme la aceleasi ore ca si in restul saptamani, iar de la 6:30- 7:30 vom avea cursuri de engleza, gratuite, pentru adolescenti cu varstele cuprinse intre 14:18 ani. Duminca la ora 11:30 - 12:30 avem un studiu biblic pentru toate varstele, iar de la 5- 7 vom avea o intalnire pentru tineret pentru varta cuprinsa intre 14- 18 ani.

Vara aceasta a fost grozava. Am apucat sa ii cunoastem pe acesti copii si sa avem o influeta asupra vietilor lor in mod pozitiv. Speram sa ii vedem pe acesti copii si pe parintilor venind la o relatie trainica cu Dumnezeu. Vrem sa inradacinam in ei valori sanatoase si evlavioase in asa vel incat sa creasca sa fie barbati si femei dedicati lui Dumnezeu.
Ei bine, pastrati-ne in rugaciunile voastre! Dumnezeu sa va binecuvanteze!
















0 comments:

Trimiteți un comentariu