Clubul Awana

Buna tuturor! Asa cum s-ar putea sa stiti am inceput clubul Awana astazi! Am avut prezenti 29 de copii din cei 31 care s-au inscris. Astazi am invatat regulile si le-am dat brosurile de inceput si ne-am jucat cateva jocuri. Copiii au parut foarte entuziasmati cu privire la uniforme, premii si mai mult ca orice funny money! Pentru ca grupul este asa de mare a trebuit sa il impartim in doua grupuri, unul pentru marti si altul pentru vineri de la 2-4. La fel ca si in SUA vom avea o intalnire speciala o data pe luna, cu ar fii ziua in care se premiaza cea mai traznita coafura, sosetele cele mai traznite, si altele asemenea. Pentru prima zi cred ca a mers foarte bine si sper ca, desi spatiul este limitat, sa crestem in numar. Fie saptamana viitare sau urmatoarea vom face fotografii si le vom posta pe blog pentru ca toata lumea sa poata vedea ce se intampla.
Si maine, miercuri, vom incepe cursurile de engleza pentru adulti care vor avea loc o data pe saptamana de la 7-8 seara, iar joia vor avea loc cursurile de engleza pentru copiii de la 2-4.

Amintiti-ne in rugaciune va rugam!

0 comments:

Trimiteți un comentariu